Her finder du nyttige tips og svar på ofte stillede spørgsmål om reparation og udskiftning af reservedele. Vælg det ønskede spørgsmål nedenfor, og se svaret.
Du kan finde oplysninger om reservedele i vores reservedelskatalog. Her finder du også monteringsvejledninger og rengøringsanbefalinger.
Vi garanterer, at man kan købe reservedele i mindst 15 år, efter et produkt er udgået af produktionen.
Informationer om reservedele og tekniske publikationer såsom måltegninger, monterings- og servicevejledninger kan findes på vores hjemmeside www.hansgrohe.dk under det pågældende produkt.
Er du VVS-fagmand og har brug for dybdegående information om produkterne fra mærkerne AXOR og hansgrohe? Så besøg venligst vores portal for fagpartnere. På vores PRO-hjemmeside finder du et omfattende produktkatalog, planlægningsdata for badeværelser, gode råd til rådgivning, planlægning og installation og meget mere.
Det er desværre ikke muligt at sende dit produkt til reparation direkte hos os. Henvend dig til en installatør. Brug vores forhandlersøgning for at finde forhandlere i nærheden af dig.
For at kunne tjekke om vandgennemstrømningen i armaturet kan korrigeres, skal vi bruge artikelnummeret eller et foto af produktet. Send informationerne til os via vores kontaktformular.
I visse tilfælde kan brusere og armaturer efterdryppe. Det skyldes bl.a. vandets overfladespænding, kvalitet og andre fysiske forhold, og det udgør ikke en produktfejl, som ville kunne begrunde armaturets eller bruserens udskiftning eller garantikrav.
Du kan prøve følgende:
Årsagen til den lave gennemstrømning kan være en snavset luftblander. I denne video beskrives rengøringen nøje.